> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Helt happy! =)

Kommentarer (0)

2010-04-08 @ 18:09:00

Hej hej!

Har precis kommit hem efter en liten promenad ner till Centrum hämtade ut 4 paket som hade kommit.. fick skjuts hem av pappa =) Snällt ! Idag så fick min lillebror både ett bankomatkort och ett legitimation .. Stor pojke =)
Jag kan dricka utan händer så deså!
Vi lagade ingen sushi idag utan det fick bli en vanlig thai wook . Men det gick också bra ! =)
Jag fick iväg dagisblanketterna idag också WOHO ! Och så köpte jag en massa frimärke.. har lite inbjudningar kvar som måste komma iväg! Jag ringde också till han som har hand om Nokia eventet och det verkar som om jag har vunnit mobilen :D WOHO till mig verkligen ! haha .. Men han ska gå ut med det officiellt på Onsdag eftersom dem måste dubbelkolla osv så att ingen butik har fuskat. Men kul verkligen för Richard har ju ingen mobil .. eller han har en tegelsten stackarn ! Så nu kommer han ha en fin mobil med en massa funktioner och applikationer! (Om det är så att jag har vunnit den då). Nä men det blev jag faktist jätte glad över.. jag vinner aldrig grejer så det känns kul att ha vunnit en dyr grej :P Det är en Nokia x6.
Min flicka är småförkyld =( Man ser det på hennes ögon stackarn!
Aja ska iväg och leka och mysa med världens sötaste flicka =)
Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback