> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jag och min stjärna

Kommentarer (0)

2010-04-23 @ 19:10:30

Hej hej!

Idag så har min dag bestått av lite sovmorgon :P Fick gå upp 10 idag för min lilla flicka.. härligt !
Sedan så tog jag en dusch och så åkte vi in till stan med min mamma och min lillebror. Mamma köpte en jätte fin klänning till Isolde med en grej till huvudet också i blått.. jätte fin verkligen ! Jag köpte lite små grejer till Isolde.. lägger upp bilder sen på hennes grejer ! =)
Vi tog en fika inne i stan .. Vi åt på Slim Food .. jag tog en mamma sushi ! Mums !
En glad Isolde som ville sitta med Mormor på bussen !
Handlade hem lite myspys till ikväll .. Ricky kommer hem om två timmar ungefär och då ska jag duka fram allt fint tills han kommer hem . Imorgon så ska vi äta middag hos mina föräldrar.. pappa fyller år imorgon ! Grattis i förskott till min gamle och kära far ! Älskar dig mest !
Sedan på Söndag så ska vi äta middag hos mina svärföräldrar.. det var ett tag sen så det kommer bli kul! Nelson från mitt jobb ringde mig också och frågade om jag kunde jobba Lunch på Måndag.. det tackade man JA till så klart =) Nu när Richard ska sluta jobba natt.. behövs alla pengar som det går att få in !
Nu blev jag tjatig tycker jag ! Kram på er underbara!
Aja nu ska jag iväg och plocka in all mat och städa undan lite innan Richard kommer hem !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback