> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Middag

Kommentarer (0)

2010-04-17 @ 19:54:58

Hej hej!

Idag har vi varit och ätit grillat uppe hos mina föräldrar! Det var jätte gott verkligen ! Kött, potatis sallad med vitlöksås till.. gott ! Tråkig väder det är idag .. usch ! Blåser jätte kallt ute ju !
Isolde fick smaka på lite potatis och kött och det tyckte hon var gott. Richard har handlat lite godis så vi ska sätta oss framför tvn sen när Isolde har somnat för idag och sätta på en film och mysa =) Har slutat använda brunkräm/fondation nu ! Ska inte använda det förens hösten kommer .. så det kommer bara bli mascara med kajalpenna =) Vill få lite fin färg på ansiktet och låta den vila från smink nu när sommaren börjar komma fram.
Imorgon så ska vi på bio och kolla på "Clash of the Titans" i 3D .. kommer bli kul ! Ser verkligen fram emot att se den.. hoppas att den är bra bara !
Dagens bilder :

Har ingen smink här.. är väl inte så blek eller ?

Isolde och Frejan!

Frej vill smaka på lite frukt krokar

Myser på vagnen i väntan på bussen!

Nu ska jag iväg och förbereda Isolde med pyjamas och borsta tänderna och tvätta ansiktet och smörja in henne med en massa kräm! Juste har glömt att berätta att Isolde har lärt sig att säga" Abuela " = Mormor på spanska!
Duktig min flicka är va ? Så idag fick min mamma höra henne säga mormor till henne på spanska.. kan tänka mig hur stolt hon blev :P Hon säger även TATA = farfar på ett sött sätt på spanska.
Så nu har Isolde världens stoltaste morföräldrar ! <3
Aja ska iväg nu ! Kram alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback