> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Min busunge

Kommentarer (0)

2010-04-21 @ 19:58:21

Hej hej !

Vi har varit med Nathalia idag och vi stekte lite oxfilé som vi sedan kokade i timjan/champinjon sås och så hade vi kokt potatis till .. jätte gott ! =)
När vi satt i köket så sa Isolde flera gånger Abuela abuela från ingenstans haha så gullig !
Imorgon så ska jag jobba kväll igen .. Då ska Isolde vara med sin mormor tills pappa Richard kommer och hämtar henne efter sitt jobb :P Fick min första lönebesked idag från knutkomunikation =) Ska även få en liten små slant från Gamleport .. spännande ! Igår så fick jag och den andra kocken som jag jobbade med dricks .. kul att maten uppskattas !
Bilder från idag :

Lite frukt krok kvar vid munnen ! Min tjockis då! <3
Jag längtar tills Isoldes Canvas tavla kommer hem så att jag kan hänga upp den i hennes lilla rum ! =) Hon har börjat leka i sitt rum jätte mycket nu. När jag sitter i vardagsrumet så kryper hon jätte snabbt till sitt rum och börjar stöka ner hela rumet flera gånger om dagen .. Det är faktist ganska gulligt för hon skrattar alltid när hon ser mig komma in i hennes rum haha .
Snart slutar Richard då hade jag tänkt att duka fram lite godis och sånt gott och tända lite levandeljus. Det är ju så tråkigt och grått ute.. Det snöade ju förut ?! Och haglade ?! Trodde att sommaren var här ..
Aja det känns iaf inte tråkigt att jobba när det är grått ute eftersom man ändå bara fryser ihjäl om man går ut :P
Nu ska jag klä om Isolde till pyjamas och göra henne redo för sängen .
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback