> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Möte

Kommentarer (0)

2010-04-19 @ 19:43:46

Hej hej!

Har precis kommit hem efter mitt jobb möte =) Det känns som om jag kommer att spricka verkligen !
Vi hade nog över 20 rätter framför oss som man bara var tvungen att smaka på :P Det bästa med att jobba i en restaurang är nog att man äter så fruktansvärt gott och bra. Jag ska jobba imorgon och på Torsdag igen. Börjar klockan 16:00 både dagarna så jag lär sluta klockan 22:00. Pratade med min chef om hur länge jag ska arbeta där osv .. och så kom vi fram till att jag kommer arbeta heltid fram tills i slutet av Augusti ungefär. Så vi lär inte resa till sommaren så istället får vi resa till vintern eller hösten =)
Har inte fått mitt schema än men hon förklarade idag på mötet att vi kommer att ha två lag som består av 5 personer i varje lag. Så man jobbar i flera timmar i streck i kanske 2 dagar i en vecka och så är man ledig två dagar. Och sedan nästa vecka kan man jobba 3 dar i streck och så är man ledig sedan i 3 dar. Det låter bra för då har jag en massa med ledig tid som jag kan umgås med Isolde =) När man pratar om att arbeta en hel dag i streck så kommer det säkert bli så att man börjar 9-10 på morgonen och slutar 22-23:00 på kvällen. Det kommer säkert gå jätte bra !

Ska leka lite med Isolde nu
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback