> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Mysdags

Kommentarer (0)

2010-04-13 @ 20:56:51

Hej hej!

Nu har Isolde precis somnat =) Jag har dukat fram godis och väntar på att Richard ska komma hem! =) Har tänt levande ljus också .. har gjort det lite mysigt här i vardagsrummet eftersom Isolde somnade tidigt så han jag med det =) Imorgon ska jag vara duktig och baka kanel bullar och lite choklad muffings kanske ? Har tagit ut kött till Richard också så att han kan ta med sig sen när han åker och jobbar igen .. dem ska nämligen grilla hela personalen .. gud vad kul verkligen ! =) Imorgon så ska jag åka upp till mamma med Isolde och så ska vi också grilla =) OM det blir lika fint väder som idag då .
Isolde träffade sin farmor en snabbis idag. Och så har hon fått bada i handfatet i köket haha och det tyckte hon  var jätte kul! Hon har ätit äpple och banan i lite större bitar så hon åt det själv. Innan hon somnade så fick hon gröt och välling. Hon fick äta sin mat själv idag också .. tog bilder på det! Herregud det tog nog en timma att städa köket efteråt :P
i
Jag längtar en massa till den 5juni =) Då är det Richards kusin som ska gifta sig. Älskar bröllop :D
Aja nu ska jag ta och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna (innan jag börjar käka godis) hehe.
Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback