> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti Natti !

Kommentarer (3)

2010-04-10 @ 00:39:34

Hej hej!

Nu har min lilla ängel somnat hon var verkligen helt slut stackarn! Vi har varit igång hela dagen idag verkligen.
Blir så sur på Richard ibland.. jag gjorde ingen lunch idag till han för att jag tänkte att han skulle köpa sig något i Sibylla och ta med sig. Men nej när han kom hem klockan 21:00 efter jobbet så hade han inte ätit något på hela dagen :S Han äter inte frukost heller så han hade alltså inte ätit sen igår :S Jag började genast laga det snabbaste som gick o laga .. så d blev kebab med pommes och en god dipsås till =) Fattar inte varför han inte äter om inte jag fixar något till han ? Det är ju inte bra. Speciellt eftersom att han jobbar mycket :S Men han tycker nog bara att jag är löjlig.. men det är jätte viktigt att äta speciellt när man arbetar där man bär osv. Så nu får du faktist göra egen mat om inte jag hinner göra något till dig eller köpa dig mat. Du får inte gå runt utan att äta älskling det är inte bra alls!
Bilder från bebis mässan! =) Juste Tamaras lilla syster Julia var med idag också. Och hon fyllde 13 år .. grattis till henne igen! =)
Snodde dem här bilderna från Tamaras Facebook :
Jag vet inte riktigt om jag får lägga ut bilder på Olivia i min blogg för jag läste att du inte ville lägga ut flera bilder på Olivia på nätet eller något sånt .. jag hoppas verkligen att det är okej att jag har lagt upp dem annars får du säga till ! =)
Aja ska sova nu måste upp och jobba imorgon !
Ha en underbar godnatt sömn! För det kommer garanterat jag att ha! Hade på mig högklackat idag =( Har träningsverk i benen och rumpan! =(

Kommentarer

Postat av: tamara

Det gör absolut ingenting att du lägger ut kort med olivia =) Det är vissa "närbider" på henne jag inte kommer lägga ut mer, men sånna gruppbilder är Ok tycker jag haha =) visst blev vi fina på korten :P

2010-04-10 @ 13:18:01
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: Camilla

Ah jag tänkte det så jag ville inte lägga ut en enskild bild på henne =) Ja dem blev jätte fina ! =)

Vi får göra detta igen snart tycker jag ! =)

2010-04-10 @ 22:45:26
URL: http://shooho.blogg.se/

Postat av: tamara

Ja absolut, detta e ju bara en gång om året men vi får hålla ögonen öppna ifall det är nåt annat barnevent :D

2010-04-11 @ 15:33:16
URL: http://vasc0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback