> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti Natti !

Kommentarer (0)

2010-04-08 @ 01:08:39

Hej hej !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med min dun täcke och kudde :D Så mysigt och så får vi inte glömma min chips skål och saft ! haha. Hur som helst så har min älskling åkt och jobbat .. så duktig min älskling är =) Isolde ligger och sover som en liten ängel och jag kan inte somna =( Jag har blivit en blogg torsk .. följer dem stora bloggarna och vet allt om deras liv nu ?! Pratade om det idag med min syster.. hon bara: Hur vet du så mycket om dem ?
- Men jag följer ju deras blogg varje dag ju !
Jag har insett att jag har blivit en blogg torsk och jag vet inte om det är bra eller dåligt men det är underhållande iaf haha =) Vet inte om jag berättade om Isolde dop klänning?! Den var hur fin som helst iaf.. jag kan redan föreställa mig min lilla flicka med sin vackra klänning och en jätte söt diadem som jag har beställt till henne! Jag tror faktist att hon kommer kunna gå på sitt dop.. Hur gulligt hade inte det varit ? Jag är verkligen helt kär i henne.. visste inte att en sådan liten människa kan bidra med så mycket kärlek och glädje ! Idag så smakade hon på min sushi och hon tyckte att det var gott !! Hon tog tag i lite ris och matade mig också .. så himla söt är hon så att jag dör snart !
Helt glad =)
Visst är det väldigt krävande att ha ett barn speciellt när man är ung eftersom man inte har hunnit skaffa sig en utbildning eller en bra inkomst så att man får bra med pengar när man är mammaledig tex. Jag skulle aldrig rekommendera eller uppmuntra unga tjejer att skaffa barn men gud vad hon har förändrat mig som person verkligen! Hon har förändrat mitt liv helt och hållet (åt en bra sida). Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska någon så hemskt mycket ! Jag har aldrig känt ett behov av att dra ut och festa eller något sånt. Jag har verkligen växt ifrån allt sånt och visst kan man gå ut och ta en drink eller så men det är inte riktigt min grej. Jag är mer för bio, shopping :D haha och gå ut och äta på restauranger osv. Det är utan tvekan min bästa beslut i livet som jag någonsin har gjort! Jag tror att jag kommer vilja ha ett till barn sedan när jag har läst på universitet osså. Skulle vara jätte kul att få en liten pojke =) Men när jag pratar om ett till barn då menar jag lixom när jag är 30år!
Skulle inte kunna skaffa ett barn just nu . Försöker att vara en bra mamma åt Isolde och vill lägga ner all min energi på henne! Vill att hon ska få en så bra uppväxt som möjligt och att hon ska ha allt hon behöver. Tror inte att hon skulle få det om jag skaffade ett till barn . Då tror jag att jag hade blivit en arg mamma som gick runt och skällde på sina barn dygnet runt och det vill jag inte. Andra skulle säkert klara av det galant men jag vet ju hur stressad jag kan bli och just därför pratar jag ur min perspektiv. Oj vilken himla massa tjöt det blev nu!
Ska kolla på Liv och död nu och somna !
Ha en underbar sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback