> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ny dag nya tag

Kommentarer (0)

2010-04-08 @ 11:24:24

Hej hej !

Vaknade av ett telefon samtal =) Det var Richards kompis som ringde och sa att han och hans dotter ska komma på dopet.. jätte kul verkligen ! =) Han skulle komma och hälsa på oss till helgen också så att Isolde får träffa hans dotter men hon är 4år men det kommer nog gå jätte bra ändå . Isolde är ju hur nyfiken som helst på andra barn, hon kommer nog tråka ut hans flicka =( Haha
Alla paket som jag hade beställt har kommit nu =) Jippy ! Så jag ska åka och hämta ut dem idag efter klockan 17:00. Måste också få iväg några papper så jag måste åka till Biblioteket och skriva ut dem osv. Vi får nog ta och köpa en dum skrivare snart tycker jag ! Isolde va en riktig sovtuta idag . Klockan var över 10 och hon låg och sov jätte djupt.. jag ville ju krama henne så jag "råkade" väcka henne så nu ligger hon här och leker med sina leksaker efter att jag matade henne med lite frukost gröt . Jag har inte hittat mitt leg och jag är jätte ledsen! haha =(
Ska bjuda över min lille bror också antingen idag eller imorgon .. tror det blir imorgon för vi ska laga sushi !
Gud vad gott ! Längtar redan!
Aya ska gå och fixa lunch så att Ricky kan ta med sin till sitt jobb!
Ha det underbart nu alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback