> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ooooh snap !

Kommentarer (0)

2010-04-28 @ 22:54:17

Hej hej!

Herregud det har hänt en massa på jobbet ! Det är KAOS med stora bokstäver !!!
Men det är inget som jag kan skriva här.. men DRAMA kan jag bara säga . Synd att visa saker har hänt men det är konsekvenser som man måste ta om man gör fel .
Jag skulle ju bara jobba till 21 idag men jag var tvungen att stanna till 22. Och jag måste jobba imorgon kväll och fredag kväll.. kul att få en massa tider när man är sjuk !
Jag har gott på Fanta, cola och en massa alvedon idag :P Men börjar känna hur traslig jag börjar bli igen .
Min ängel sov när jag kom hem =( Och hon har lekt en massa med sin farmor och dem var inne i stan och köpte en skarf och en mössa =) Gulligt !
Jag vill bara ha min helg här så att jag får vila något .. om jag får någon vila !
Vi hade tänkt att åka in till stan hela min lilla familj till helgen och köpa hem lite saker som vi behöver =)
Vi måste även storhandla! Tråkigt :(
Aja måste gå och tvätta bort mitt smink och sätta på mig världens största t-shirt om jag hittar någon ! =)
Kram alla underbara !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback