> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Så vackert =)

Kommentarer (0)

2010-04-12 @ 10:31:28

Hej hej!

Underbart väder det är idag ! Det visar att det finns 12 grader i vår termometer. Känner mig väldigt utmattad dock men ska ändå gå på en lång promenad med Isolde lite senare =) Hon älskar ju att vara ute. Matade precis Isolde med Lax och potatis med broccoli till! Och hon åt upp all sin mat.. duktiga flicka ! Längtar tills jag får mitt Schema så att man vet hur man ska jobba och dela upp allt med Isolde osv. Vill ju också veta hur jag ska jobba för att kunna veta ifall vi kommer kunna resa nu under sommaren.. Eller om vi får vänta till efter sommarn ?!
Svenskt sommar är okej faktist så det gör mig ingenting att jobba under hela sommaren och resa bort under tråkiga november månaden eller något sådant . Vi kommer antagligen göra en massa utflykter inom Sverige om det blir så att jag jobbar hela sommaren och det är ju också kul =) Har aldrig varit i Skara sommarland så det ska vi definitivt göra denna sommaren :D
Ska försöka träffa lite kompisar denna veckan om jag inte kommer jobba då =) Det var länge sedan nu. Isolde älskade ju Delajah verkligen så henne får vi ta och träffa snart min lilla pepparkaka =)
Lånade mammas kamera igår och hittade fina bilder på Isolde som jag hade tänkt att visa er :


Min lilla plutt!

Stor flicka

Haha siken min hon gör =)


Frågade Tamara om hon ville träffas idag så vi ska mötas lite senare och ta någon promenad antingen på trädgårdsföreningen eller slottskogen med våra flickor =) Det är ju så fint väder så man måste ju passa på då !
Aja ska gå och piffa till mig och Isolde nu =)
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback