> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sjukis =(

Kommentarer (1)

2010-04-28 @ 11:37:39

Hej hej !

Här sitter jag i vardagsrummet och lyckades få i mig en macka =/ är sjuk och min hals och öron känns jätte svullna inuti om ni förstår vad jag menar! Hade feber i natt också och frossa =/ Och jag ska åka iväg och jobba vid 16-21:00.. jag var snäll och ställde upp det har hänt lite grejer på jobbet som jag inte vill skriva här då så klart .
Isolde ska vara med sin farmor idag och så ska Richard hämta henne klockan 21. Hade sätt fram emot att bara ligga här hemma och bli frisk men men att jobba är bra ändå :P Vill inte smitta ner Isolde heller så det kan vara bra att jobba och hålla sig undan lite. Plus så har jag jätte svårt att säga nej när det är nödsituation!
Två fina bilder
Hur som helst så har Isolde ätit frukost och det blev gröt och lite fruktsallad. Sedan så låg vi på ett täcke här framför tvn och kollade på Bolibompa och åt fruktkrokar :P
Sedan så blev hon så klart uttråkad så vi tog fram bilen och alla leksakerna och lekte en massa och nu börjar hon bli jätte trött. Så jag ska byta på henne och börja göra en flaska välling så att hon får sova en timma. Just nu är hon i sitt rum och stökar ner rejält. Hon har slängt runt alla sina blöjor och strumpor överallt.. haha ganska gulligt ändå ! =)
Nu ska jag njuta av den tiden jag har kvar med Isolde tills jag måste åka och jobba .
Ha en underbar dag alla !

Kommentarer

Postat av: tamara

aj då låter inte bra, du har förmodligen virus o kommer smitta ner hela restaurangen när du lagar mat hahah ne skoja hoppas du mår bättre senare o krya på dej gumman =)

2010-04-28 @ 13:41:24
URL: http://vasc0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback