> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sol sol sol

Kommentarer (0)

2010-04-15 @ 16:09:27

Hej hej!

Jag har varit duktig och har varit och tränat och solat idag =) Jag är helt slut i kroppen ! Haha ingen bra tecken med andra ord :P Jag lyckades sova i en halvtimma innan Richard åkte för att jobba. Isolde fick vara med sin mormor medans jag tränade .. kul ! <3
Jag känner av pollen något så fruktansvärt idag. Är täppt i både hals och näsan och mina ögon bara rinner !
Jag är jätte trött också och skulle gärna vilja lägga mig i sängen och bara decka.. haha men det kan jag ju inte .. min lilla busunge är i fullfart här =)
Ska iväg och leka lite med Isolde och försöka att inte klia på mina ögon =( haha
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback