> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Solen skiner idag

Kommentarer (0)

2010-04-22 @ 12:06:16

Hej hej!

Kom precis hem efter en liten promenad som jag och Isolde var på =) Köpte cigg till Richard och lite små godis.
Ska åka iväg vid 3 och lämna Isolde hos mamma och sedan åka och jobba. Har kollat in lite kläder till Isolde som jag vill köpa till henne!
Var inte dem hur söta som helst ? Jag hoppas bara att dem finns kvar tills lönen kommer ! =) Jag tror att lönen kommer komma på söndag men det skulle ha varit kul om dem kom på fredag =(
Aja vi får helt enkelt vänta och se det är ju inte långt kvar tills lönen kommer iaf !
Vi hörs ikväll eller i natt !
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback