> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sunshine ! =)

Kommentarer (0)

2010-04-13 @ 17:13:21

Hej hej!

Just nu sitter jag i mitt vardagsrum och skriver ett snabbt inlägg ska ut och gå och gunga med Isolde =)
Vaknade runt 9 idag och tog en dusch och sedan så vaknade min lilla prinsessa =) Jag klädde på henne och matade henne och så gick vi ner till Centrum och handlade lite mat i Ica. Efteråt så gick vi till öppnaförskolan där Isolde lekte med en massa andra små barn =) Alla barnen var nyfikna på Isolde och ville klappa henne haha så söta verkligen!
Richard kom och möte oss och Isolde var ju hur glad som helst att se sin pappa i öppnaförskolan =) Hon bara kröp jätte snabbt till honom. Har hunnit städa hela huset och tvättat. Har även hunnit laga tacos .. mums ! Känner mig duktig idag :P Min chef ringde mig och vi ska ha ett möte på Måndag .. då ska vi prata om den nya a la carte meny =) Kommer bli skoj!
Dagens bilder :
Biter i alla leksaker!
Haha så liten =)
Från igår när vi var med Tamara och Olivia
Ska iväg nu !
Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback