> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tråkig väder !!

Kommentarer (0)

2010-04-06 @ 12:01:38

Hej hej!

Vaknade av att någon ringde hem till oss vid 7 på morgonen ?! Kul att bli väckt så där och att Isolde vaknade och har misshandlat oss hela morgonen. Har huvudvärk nu .. känns som om jag inte sov ut. Sedan så somnade jag om men bara i en halvtimma. Ska nog börja stänga av hemtelefonen på natten fram tills vi går upp så att inte Isolde vaknar åtminstonde. Aja hur som helst så ska jag åka iväg och hämta ut två paket som har kommit =) Undra vad som har kommit fram hihi =) Sedan så måste jag skicka iväg en massa papper och inbjudningar så att det är gjort! Måste ringa försäkringskassan också åt både mig och Richard. Tråkigheter!
Aja ska dra mig nu iaf och fixa lunch till mig och Isolde!=)
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback