> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbart!

Kommentarer (0)

2010-04-02 @ 22:18:24

Hej hej!

Är hemma efter en super skön dag på jobbet! =) Jag fick jobbet som kock i Gamleport är hur glad som helst! Att vara kock var inget som jag hade förväntat mig att gilla eller jobba inom det. Men nu helt plötsligt så går jag in för det och vill skapa mästerverk av allt jag ser :P Hahah skojar.
Nä men när jag gick i Hotell och Restaurang så tog jag det verkligen inte seriöst.. tyckte att det var hemskt allt som hade med kök att göra. Jag kände verkligen att jag hade valt fel gymnasie val! Men nu när jag är så taggad och sugen på att jobba så känner jag mig jätte glad att jag gick i den programet och att jag fick denna chansen eftersom jag inte har så mycket erfarenhet inom kök och det var många som sökte dit. Är jätte glad iallafall! Idag så var Richard ledig så han passade Isolde och dem var på kyrkan i heden på guds mässa. Lite små gulligt så där =) Och när jag kom hem så var det städat och en massa med levandeljus tända! Kunde min dag ha blivit bättre eller ?
Inte nog med det så hade han dukat fram mys och satt på Isolde sin pyjamas! Känns som en underbar dag =)
Tack till min Älskling verkligen!<3
Nu ska jag mysa och fortsätta att vara super glad =) haha
Ska shoppas loss också och fira detta! Skojar

God natt alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback