> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Solen skiner, himlen är blå .. la la la

Kommentarer (0)

2010-04-14 @ 22:55:20

Hej hej!

Idag så har jag varit duktigt och städat och tvättat ! Jag har även deklarerat åt både mig och Richard.. duktig va? Sedan så åkte jag upp till mamma med Isolde där vi åt middag och efter middagen så gick vi till en lekpark där Isolde fick gunga =) Skulle ha bakat också men jag glömde ta med mig hemnycklar så jag var ute låst med Isolde =/
Min syster ringde som tur va och jag gick till centrum och möte henne och så åt vi en kebab pizza :D Jätte gott!
Jag handlade hem lite godis till ikväll så nu ligger Isolde och sover och Richard ligger i soffan och käkar godis samtidigt som han kollar på tv =) Hade tänkt att åka och sola och träna imorgon ! Jag käkar så mycket godis att jag måste börja träna magen och springa lite känner jag :P Vill bli lite vältränad till sommarn ju =)
Bilder från idag tagen med min mobil .. glömde kameran =(:


Mormor och barnbarn <3



Min mor med sin kära Isolde

Jag och min Älskling

Jag med mina två stjärnor ! =)

Puss

Prinsessa!

Min lilla sötsak =)
Min lilla plutt

Mamma, Isolde och Frej <3


Isolde tyckte att det var jätte konstigt att känna på gräs.. hon klarade inte av det så hon tog absolut inte på den och verkade tycka att det var läskigt att ta på den ! Så söt såg hon ut.. helt skräck slagen i ansiktet och greps av panik och ville verkligen inte nudda gräset haha det var jätte roligt att se henne så ! Jag och mamma kunde inte hålla oss för garv..
Ska ta och tvätta bort mitt smink nu och sova känner mig jätte trött !

Ha en skön godnatt sömn nu !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback