> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jag och fröken Isolde

Kommentarer (0)

2010-04-16 @ 19:53:42

Hej hej !
Här sitter jag och Isolde i vardagsrumet =) Vi har varit på en promenad ner till Centrum och så handlade vi lite mat. Sedan så gick vi och gungade och satte och på sanden och så fick hon känna på sanden.. hon tyckte att det var hur härligt som helst och kul =) Så söt verkligen ! Hon har börjat förfölja mig när jag damsugar också ! Hon ställer sig upp med hjälp av damsugaren och så är jag fast där...
Vi har varit lite lata idag och både jag och Richard åt på sibylla haha .. men det var jätte gott iaf! Juste jag fick ett mejl från event grejen och jag har vunnit en nokia 5230 =) Trodde det var en nokia x6 men jag hade fel =/
Aja men den är också jätte fin så man blev glad av att kolla sin mejl idag =D
Bilder från idag :


Min lilla ängel

Sötunge!

Busunge

Hej hej



Hmm



Nu ska ja iväg och börja förbereda Isolde för sin god nattsömn =) Hon brukar somna vid 9- tiden nu för tiden.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback