> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti Natti !

Kommentarer (0)

2010-04-28 @ 00:04:19

Hej hej!

Isolde har precis somnat så nu har jag äntligen varvat ner ! =) Jag har jobbat från 16-21:00 idag och sedan så åkte jag och hämtade Isolde hos mamma och kom hem och började städa och gav Isolde lite mjölk och så ville hon bli vaggad idag =) Så söt min lilla flicka ! Har saknat henne så mycket ! Igår så jobbade jag i 10 timmar i sträck så det känns jätte skönt att vara ledig imorgon och kunna njuta av min lilla prinsessa ! Vi ska på BVC imorgon och sedan så ska vi till öppnaförskolan hade jag tänkt mig. Jag måste även städa här hemma och tvätta.. kul att göra det när man är ledig :P Men om inte jag gör det så blir det inte gjort helt enkelt!
Juste jag och Richard var och hämtade ut min mobil idag .. den som jag vann :D Han sitter och spelar en jätte kul spel och är nöjd och glad över den =) Kul !
Jag ska jobba i helgen också och det känns som om jag måste fixa så mycket.. vart ska jag ta fram energi och tid ifrån???!
*Måste fixa pass till mig och Isolde
*Massa förberedelse inför dopet
*Stor handla
*Byta vår skohylla (fick fel färg :@)
*Fixa till vår fula trädgård
* Lägga undan alla vinterkläder i förrådet
* Jobba, jobba, jobba
Funderar starkt på att börja plugga lite kurser på komvux till hösten .. sista dagen man kan söka är 3 MAJ.
Kanske kan jag läsa åtminstone en kurs i taget ? Eftersom jag har Isolde och jobb att sköta. Får nog börja dricka kaffe tror jag :P Haha skojar.. usch hatar cigg och kaffe.. skumt va ? Jag var ju en rökare innan men fy vad det stinker med cigg! Usch ! Och kaffe har jag aldrig förståt mig på .. tycker att det är jätte äckligt !! Och man smakar jätte illa i munnen efteråt också !!
En bild på min prinsessa!
Nu måste jag langa datan till Ricky han ska åka och jobba snart och måste lägga in musik i sin nya mobil :P
Sov gott alla underbara !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback