> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sjukling

Kommentarer (0)

2010-04-30 @ 22:49:53

Hej hej!

Idag vaknade jag upp sjuk =( Så jag fick ringa min chef och sjukanmälde mig idag. Det var så mysigt för efter att Isolde åt frukost och hade lekt och kollat på bolibompa så blev hon trött så klart och la sig brevid mig och somnade. Vi sov tillsammans i en timma ungefär =) Jag blev genast lite piggare och kunde städa lite och så vek vi en massa tvätt och la in en ny tvätt som jag måste hänga upp snart :P
Jag var och handlade lite i Ica .. mat till Isolde osv och sedan så åkte vi upp till mina föräldrar och åt kvällsmat med dem och nu är vi hemma med Richard också =)
Kändes skönt att vila ut idag och jag hoppas att jag mår bättre imorgon . Jag har inte så mycket mat lust så jag har bara ätit mackor idag ingen middag =( Hoppas att jag inte tappar några kilo nu.. gör det jämt när jag blir sjuk =(
Aja nu ska jag iväg och fixa lite grejer här hemma !
Kram alla fina !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback