> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Otur

Kommentarer (0)

2010-04-30 @ 00:45:29

Hej hej!

Idag har det varit en massa att göra på jobbet ! Känner mig som en bläckfisk :D haha ..
Nä men seriöst fick göra massa rätter samtidigt .. får någon slags kick av det faktist. Vet inte hur jag ska förklara det men om nån som arbetar som kock och läser detta kanske förstår vad jag menar :P
Det kom bongar hela tiden... 3 hamburgare, 3 gravad lax, 5 rödspättar, schampis pasta ..
haha men vi klarade oss bra iaf ! =)
Är bara mega trött efter mitt pass .. slutade klockan 23:00 och åkte hem med mamma =) Hon hade varit ute och ätit middag med sina arbetskamrater .. gulligt ! haha
Jag kom iaf inte hem förens klockan 00:00 eftersom bussen gick sönder också ! Typiskt att sånt ska hända..
Imorgon så jobbar jag antagligen från 15:00-23:00 och sen är jag ledig hela helgen plus några vardagar .. Woho!
När jag kom hem så hade Richard nattat Isolde så hon låg och sov.. =( =( =(
Han var iaf jätte gullig och hade dukat fram godis och cola och gjort det mysigt här i vardagsrumet =)
Känns faktist underbart att jobba imorgon och sedan ha en underbar helg med min familj =)
Vi hade tänkt att åka in till stan. Ta med Isolde till Lek och Bus landet och kanske åka och bada också. Isolde älskar ju att bada så hon kommer ha jätte skoj !
Man måste ju ha kul efter bara jobb, jobb o jobb :P
Längtar tills min första lön från Gamleport ska komma hihihi :D:D:D
Aja nu får jag ta och göra mig en macka och tvätta bort mitt smink ! ;)
Ha en underbar natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback