> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

C ya

Kommentarer (0)

2010-04-04 @ 17:44:29

Hej hej!

Skönt att solen har börjat skina =) Man blir alltid så där extra glad. Men pollen är här känner jag väldigt starkt. Tråkigt och jobbigt! Sitter här med svullna ögon och är helt snuvig. Det kliar som tusan också!
Vi har iaf varit och ätit i Gamleport jätte god mat. Jag tog en fisk och skaldjurs spett med kokt potatis och en massa sallad till =) Richard tog 220g entrecote med potatis gratäng och pommes plus peppar sås och svampsås .. haha en riktig tjockis verkligen =) Det smakade jätte gott och man fick jätte mycket mat till också ! Nelson jobbade (En kille som jag jobbar med) och han var snäll och bjöd på världens goaste kladdkaka! =) När vi åkte hemåt så kunde vi knappt gå !
Det var jätte trevligt iallafall och imorgon så ska vi åka till bion och kolla på Flickan från Ovan.. har längtat så mycket verkligen! haha  vill verkligen se den filmen.
Juste igår så fick jag en liten flipp och beställde ett par jätte fina hörlurar. Kan redan se mig själv i slitna jeans shorts och någon söt topp till med mina fräcka hörlurar och solen som skiner som aldrig förr :P haha
Här är dem iaf:
Snygga eller ? 799kr från Topstreetwear.com
Ricky beställde röda eckö mjukisbyxor till sig själv och en jätte fin plånbok, skärp och en tygpåse som han vill ha så att han kan ta med sig sin lunch i den =) Så söt ! haha
Ska iväg nu och bada min lilla flicka .
Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback