> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Home sweet home

Kommentarer (0)

2010-04-05 @ 21:38:22

Hej hej!

Jag var och kollade på Flickan från Ovan. Helt okej film men jag hade nog högre förväntningar. Vi köpte med oss en massa cheaseburgare och en massa godis .. det är så det ska vara när man går på bio väl? Okej kanske inte burgare men gud vad gott det var ! haha =)
Imorgon måste jag posta resten av inbjudningskorten och göra lite ärende .. alltid lika tråkigt :P
Isolde fick vara med mina föräldrar idag och hon lekte en massa som vanligt och åt en massa uppe hos mina föräldrar . Mamma är faktist en jätte söt mormor.. hon har en massa med nyttig soppa i sin frys som hon har lagat och fryst in åt Isolde. Mamma är den som alltid ska gå runt och göra rent om Isolde och ska se till att hon har det bra hela tiden . Världens bästa barnvakt har ju Isolde så klart! Tack mina sötnosar som passade min lilla gris!
Jag ska nog köpa en massa jord nästa månad och börja plantera något i vår trädgård haha .. det börjar se gräsligt ut här utanför så jag måste röja upp så att det ser fint ut igen =) Vi såg en hoppborg som vi hade tänkt att köpa till Isolde också .. kommer nog bli en jätte fin sommar! Aja nu längtar jag en massa tills mitt paket kommer fram både från Halens, Hm och Topstreet.. så långsamma vissa är då! Vill gå runt med mina hörlurar nuuu!
Aja ska ta och duka fram något gott nu =) Tänkte laga kebab tallrik.. alltid lika gott !
Ska fortsätta drömma bort mig till sommaren nu ! Vi hade så mysiga stunder uppe hos mina föräldrar och på landet. Längtar tills sommaren 2010 är här ! Men det gör nog alla..
Kram på er alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback