> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti natti!

Kommentarer (0)

2010-04-09 @ 01:05:39

Hej hej!

Min älskling har åkt till jobbet och jag ligger här helt själv på soffan! =( Ska på babymässa imorgon med Tamara.. gud så kul verkligen ! Har aldrig varit på sån mässa innan så det kommer bli spännande ! :P
Kul för Isolde att träffa Olivia igen =) Fast Olivia tycker nog inte att Isolde är så rolig eftersom hon är lite äldre än Isolde haha .. men men. Känns dumt att jag har shoppat loss redan så jag kommer ju inte ha råd att köpa något imorgon om jag hittar något fint till Isolde =( Buuu ! Blir så sur på folk som inte kan visa hänsyn!! Det är några idioter här utanför som pratar skit högt och gapar och beter sig som djur ! Fan om Isolde vaknar för då går jag ut med en stekpanna ! hahaha och jag skojar inte . Oj oj nu är klockan väldigt mycket så jag ska ta och försöka sova fast dem idioterna håller på utanför. Så trött på alla fjortisar som bor här i kärra .. rå sminkade, gapiga, fulla som satan och otroligt jobbiga ! Att inte deras föräldrar säger till dem ? Fattar inte ..
Om Isolde är 12år och kommer rå sminkad hem, full och röker då hade jag verkligen pratat med henne och kollat vart problemet ligger? Ta hand om era barn! Det är förjävligt att se så små flickor med korta kjol och en massa smink helt fulla på Kärra centrum .. Killar är ju som dem är och skulle lätt utnyttja såna unga tjejer! Jag kommer själv ihåg när jag gick i 7:an så blev en kompis till mig (vi var kompisar då men inte längre har tappat kontakten) våldtagen av fyra killar här i Kärra ..
Det stod i tidningen och allting , hela skolan fick reda på det och hela kärra..
Det sjukaste är att en av dem killarna som gjorde det gick runt och sa :
-Fy fan det var den dyraste horan som jag har varit med ! Fick betala skit mycket i skadestånd!
Hur kan man vara så hjärtlös ? Kommer ihåg hur dåligt hon mådde och att hon ville bara dö verkligen . Jag blev ledsen av att se hur illa man kan behandla någon och inte nog med att hans föräldrar och hennes föräldrar var kompisar :S Hur kan man ens våldta eller vara så ond ?
Våldtäktsmän borde verkligen kastreras eller hängas utan tvekan !
Finns inga ursäkter till deras beteende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback