> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Work

Kommentarer (0)

2010-04-10 @ 23:02:13

Hej hej!

Här sitter jag och kollar på Screan Queens på Mtv haha! Tänkte slänga en liten blogginlägg innan jag bäddar ner mig.
Idag så började min dag med en liten frukost som jag åt på bussen. Började klockan 10 och slutade 16:00 =)
Jag jobbade med tre nya idag och dem verkade jätte snälla och trevliga ! Jag fick koka upp 4 olika såser till grillbuffen och sedan så styckade jag en massa kött!!! Tror att jag styckade 25kg kött som skulle vara uppdelade i 150g och 220g.. fick en liten blåsa på mitt finger.. kniven som jag använde hade ingen "gummi handtag" så det skavde i mitt finger hela tiden när jag skar osv. Jag gjorde även en massa köttgrills spett med olika kött som vi hade marinerat jätte gott! Gjorde skaldjurs spett också som jag marinerade med chili, citronpeppar, oleak eller hur det nu stavas ! Och lite Cayennepeppar .. Dem smakade underbart! Jag rekomenderar verkligen att ni tar skaldjurs spett från grillbuffen ifall någon skulle äta i Gamleport. Det är en lax, kolja och tiger räkor jätte gott verkligen!
När jag hade slutat så gick jag ner mot brunnsparken och handlade lite i hemköp och åkte hem =)
Var så glad att se min lilla flicka :D Hade saknat henne hela dagen! Jag har badat henne och matat henne så nu väntar jag bara på att hon ska somna =)
Jag har stukat foten eller något men jag har skit ont i min fot ! Kan knappt stödja mig på min högra fot =(
Vet inte vad som har hänt =( Och imon är det jobb igen .. hoppas att det går över tills imon!
Aja nu ska jag fixa en liten kvällsmacka och så ska jag ta och sova efter att Isolde har somnat ! =)
Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback