> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Working Girl

Kommentarer (0)

2010-04-20 @ 22:54:20

Hej hej!

Har precis kommit hem efter mitt kvälls pass! Det känns jätte skönt att ha jobbat och ser fram emot att jobba igen på Torsdag. Jag har dock saknat Isolde som satan ! Jag kom hem vid halv 11 och då sov hon ju så jag fick inte ens gosa lite med henne innan hon somnade ! Usch känner mig hemsk verkligen ! Men man måste ju jobba och komma någonvart annars fastnar man och så klagar man på att man inte har pengar och så gör man inget åt det.. funkar ju inte riktigt så heller ! Jag vill ju vara med henne men jag vet att jag gör något nyttigt iaf när jag är utan henne!
Mamma och pappa ska allt öppna ett konto och lägga in pengar varje månad till sin flicka =)
Vi hade fullt upp idag .. det var ju Barcelona mot Inter som spelade så puben var fullsatt ...
Som tur är så börjar min älskling klockan 1 idag så jag hinner vara med han en liten stund iaf !
Aya ska gå och umgås med Ricky nu och sova sedan ! Måste upp tidigt imorgon och ta med Isolde till BVC och sedan så ska vi träffa Nathalia =)
Kram på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback