> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Zuuuup

Kommentarer (1)

2010-04-06 @ 20:41:08

Hej hej!

Tror att jag har fått någon virus eller något men jag känner mig SJUKT trött !! Asså jag vill bara ligga ner och sova. Har ont i både mage och huvudet också .. jobbigt ! Pratade med min Chef och jag ska få mitt Schema i slutet av denna månaden . Ska jobba nu på Söndag igen =) Sedan i slutet av denna månaden så blir det inga latigheter utan Jobb, jobb och återigen jobb :P Vi kommer ju ha en massa extra pengar denna sommaren .. Kanske åka iväg till Vintern också ? Åh det hade varit sjukt skönt iaf =) Jag var på en promenad förut med Isolde och hämtade ut två paket som hade kommit. Vet inte vart jag har lämnat mitt huvud men när jag var på Centrum så upptäckte jag att jag hade glömt mitt leg =/ Bad tjejen på posten att vara lite snäll och ge mig mitt paket eftersom det här är ANDRA gången jag går dit utan legitimation :S Kände mig som världens flum men hon var snäll och sa att hon kände igen mig så jag fick ta ut den . Jag måste hämta ut två till paket som antagligen ska komma imorgon eller på Torsdag .. måste hitta mitt leg! Men hon var snäll och sa att hon jobbade på Torsdag och kunde hjälpa mig om jag inte hade hittat mitt leg tills dess . Tack söta tjejen! =) haha sådana saker uppskattas starkt!
Isolde har varit igång hela dagen . Hon har busat en massa idag och har försökt käka upp mitt ansikte haha så söt min lilla ängel är ! =) Kul att hon ska vara med Richard när jag jobbar så att dem kan hitta på något tillsammans som far och dotter :P Hon har stängt av tvn för mig hundra gånger idag och tagit datan ifrån mig hela tiden men nu är hon för upptagen att leka med en kastrull som hon fick låna haha =)
Skulle ha skickat iväg dagis papperna idag men som sakt så är inte mitt huvud där den ska vara så jag glömde av det helt och jag var i posten och allting ! Blir så sur på mig själv men jag får väll göra det imorgon helt enkelt!
Imorgon så hade jag tänkt att åka in till stan . En tjej som jag jobbade med när vi jobbade för Nokia grejen köpte ett par SKIT snygga skor från scorett tror jag att det var och jag blev jätte sugen på att ha dem nu ! Så nu ska jag härma dig din jävel :P Hahaha
Hoppas bara att jag hittar dem imorgon och att dem inte är slut för då kommer jag störtgråta haha
Här är dem iaf :
Visst skulle dem vara fina till en söt liten klänning till ? =)
Aja ska tvätta Isoldes ansikte nu och borsta hennes tänder så att hon är redo för att somna!
Kram!

Kommentarer

Postat av: vanessa

haha va söt du är! Hittade du skorna? Såg att du hade köpt ett par snygga skor från Bianco :) Jättefina! :)

2010-05-02 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback