> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Min sista lediga dag =/

Kommentarer (0)

2010-08-02 @ 21:18:19

Hej hej !

Här sitter lilla jag och kan äntligen varva ner lite :P Jag har varit hos mina föräldrar där jag hjälpte till lite med att måla =) Sedan så åt vi lite och så. Efter det så tog jag och mamma vår lång promenad som vi brukar ta på kvällarna och så köpte jag hem lite smått och gott ! =) Jag är ju en riktig gottegris och Ricky med så det måste finnas hemma!
Min lilla prinsessa somnade precis hon var jätte trött hon har gått runt och busat hela dagen den lilla busfian.
Imorgon så börjar jag jobba från 7-16:30 och efter det så ska jag umgås med min syster som jag har saknat så mycket! Hon har varit lite frånvarande men allt verkar vara bra nu igen =)
Hade tänkt att köpa hem något gott och så ska vi kolla på Sex and the city 2 och ha en massa tjej snack!
Dagens bilder:















Aja mina kära vänner måste upp jätte tidigt imorgon så jag tackar för mig :P

Ha en underbar natt och sov gott alla sötnosar där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback