> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Härligt härligt

Kommentarer (0)

2010-12-08 @ 19:01:03

Hej hej mina små älsklingar ! =)

Idag har det varit en bra dag . Jag har varit ledig så jag hann göra allt som skulle göras här hemma. Jag har fixat våra garderober så nu ser dem fräscha och snygga ut . Jag har städat här hemma och när Ricky kom hem så väntade jag med spaghetti och köttfärsås och en tomat sallad med fetaost till! Så nu sitter vi här i vardagsrummet mätta och belåtna =)
Igår så var vi inne i stan och då köpte jag mig en tight liten klänning från Gina trico . Isolde fick ett diadem, vantar och en pussel. Idag så kom hennes Lucia klänning också .. åhh hon kommer att vara den vackraste Lucian som jag någonsin har sätt ! Tåget går nu på Måndag på hennes dagis och självklart så kommer jag att vara på plats och ta en massa bilder på min Prinsessa <3
Imorgon så ska jag jobba kväll från 13-21:00 så jag hoppas att det inte är en massa med minusgrader :P

Aja här har ni lite bilder :
Isoldes klänning som kom idag =) Hon ska ha lite glitter på håret också hade jag tänkt mig =)

Min toka som tog på sig sin mössa och så började hon stöka till som vanligt :P

Hon vill ha på sig sin nya diadem hela tiden haha toka då <3


Idag när jag hämtade Isolde från dagiset så passade vi på att handla lite mys till ikväll. Det blev chips, toffifi och  gott och blandat =) Så snart ska jag ta fram mys och tända lite ljus här hemma .. så mysigt ! Det blev mys ikväll eftersom imorgon så kommer jag ju knappt träffa Ricky och Isolde.
Inte kul men vad gör man inte för sin familj ?

Ha det underbart ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback