> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hel dag med min lilla familj + Brorsan <3

Kommentarer (0)

2010-12-03 @ 21:32:50

Hej hej mina gottegrisar !

Vi har precis ätit kvällsmat som bestog av samma sak som igår haha =) Älskar kött med bea och pevre till mums ! Vi har varit på ikea och små handlat .. Isolde fick med sig två gossedjur som vanligt! Hon älskar gossedjur nu förtiden =)
Sedan så gick vi till Class Ohlsson eller hur det nu stavas.. och så köpte vi en vit julgran som jag ville ha =) Och så har den en massa glitter på .. den var jätte fin faktist ! Jag köpte ett par vinter skor också i märket REIKER , anti stress skor . Dem är både fodrade och vattentäta .. passar jätte bra till detta hemska väder :P Fast mina ull uggs är ju också super sköna men inte när det blir slask ute då blir man bara blöt om fötterna :(

Nu har hela familjen vinterskor .. det är bra =) Isolde har ju ett par Ralp Lauren vinter stövlar haha .. hon är coolast på sitt dagis .. min gull unge ! Dem köpte vi i en Ralp Lauren butik i Miami .. ångrar att vi inte köpte ett till par .. i tråkiga sverige så finns det ju inte några fräcka grejer =( Dem säljer ju för fan inte ens Victoria Secret!!

Dagens bilder :


Lite kvällsmat =)



Visst var dem fina ? Isoldes vinter skor =)


Idag så blev det ingen julpynt .. men det ska vi ta imorgon iaf =)

Juste jag har glömt att berätta om mina skor som jag köpte i Miami .. ett par Reebok Easy Tone.. Så här ser dem ut:



Det är dem som har gått på reklam på tv där dem säger att man tränar rumpa, lår och vader. Och det stämmer !
Jag hade på mig dem i en hel dag när vi var i Miami och jag hade träningsvärk nästa dag ! Grymt ! Så när vädret tillåter det så ska jag använda dem jämt haha =)

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och umgås med min familj !

Ha det underbart ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback