> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lucia dag

Kommentarer (0)

2010-12-13 @ 12:34:47

Hej hej mina kära små vänner !

Här sitter jag med min lilla sjukling i vardagsrummet . Hon skulle ha varit Lucia idag men det blev inget med det=(
Hennes hosta vill verkligen inte bli bra.. Jobbigt för min lilla bebis =(
Jag var på BVC i Fredags och då sa dem att hon hade fått bronkit.. Jag hoppas att det blir bättre med hennes luftvägar snart .. hon vaknar mitt på natten av sin hemska hosta..

Hur som helst så har jag jobbat hela helgen . I söndags så fanns det julmarknad här på centrum och då hittade jag en stickad tröja till min prinsessa och ett par tofflor =) Köpte även tre ljus lyktor till hemmet med änglar på =)
Idag har jag inte gjort så mcket mera än att tagit hand om Isolde och så har jag städat och tvättat här hemma. Känner att jag är på väg att få en förkylning så jag hade tänkt att bara vara hemma idag med en stor täcke över mig =) Jag väntar just nu på att mamma ska komma hem till oss och ta en fika med mig och Isolde . Isolde älskar ju mamma så hon kommer bli överglad över att se sin mormor <3

Lite bilder:









Aja får ta och vänta vidare här :P

Ha en underbar dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback