> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbar dag ! <3

Kommentarer (0)

2010-12-06 @ 19:25:55

Hej hej mina små monster !

Hur är det med er ? Här är det toppen . Råkade somna på soffan när Richard kom hem , jag han ta en liten power napp på en timma ! <3 Det behövde jag verkligen ! Jag har varit jätte trött idag .. höll nästan på att somna på jobbet idag när vi hade lunch rast.. jag satte mig på en soffa med en filt över .. det är FARLIGT!
Efter mitt jobb så möte jag mamma och så tog vi en fika här i idrottshallen .. dem har öppnat ett nytt café så jag tog en lasagne och mamma tog en panini =) Sedan så handlade jag hem lite mat från ICA och imorgon så hade jag tänkt mig att göra smoothie av jordgubbar, hallon och blåbär =) Älskar smoothie och det gör Isodle också så jag skriver in receptet imorgon och så skriver jag om det blev gott eller inte :P
Efter vår fika så tog vi en promenad till Isoldes dagis och så hämtade vi upp den underbara lilla flickan <3
Hon blev så GLAD över att se mamma och så blev hon så ledsen sen när hon var tvungen att gå hem =( Hon började gråta som bara den och pekade på mamma .. typ : LÄMNA MIG INTE =( haha

Dagens bild:


´
Aja mina kära vänner nu ska jag ta en dusch innan det blir försent eller innan jag somnar igen haha :P
Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback