> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag

Kommentarer (0)

2010-12-18 @ 18:51:40

Hej hej mina sötnosar !

Usch mår verkligen inte bra.. har så himla ont i halsen .. det känns som om jag har en massa blod i halsen ! Jag känner mig alltid så äcklig och ful när jag är förkyld men det gör väl alla antar jag ?!
Jag hade feber inatt och frös ihjäl mig typ =(
Hur som helst så var jag inne i femman igår helt nojjig . Är jag töntig för att jag är rädd för att det ska bli någon terror dåd här i Göteborg ? Isånnafall får jag nog vara det då !
Jag hittade en julklapp till min syster så nu är jag NÄSTAN helt klar med julklappar . Har bara Richards julklapp kvar...

Det här beställde jag till min docka :

Fisher Price "Lär valp"

OBH Nordic kök haha =)

Tror ni att hon kommer bli glad ? Det hoppas jag iaf =)

Igår så köpte jag mig ett par strumpbyxor inför jul och nyår .. alla mina tights och strumpbyxor har blivit så fula så nu har jag ett par nya och fina =) Jag fyndade på HM också detta hihi .. 


Thai wook med räkor m.m från Åhlens.. Godast ! <3





Hmm ? haha


Nu kom jag precis hem från mina föräldrar var där och hämtade lite alvedoner och så blev jag bjuden på lax med potatis och romsås till ... Mums ! Jag hann inte skriva klart mitt inlägg innan pappa kom och hämtade upp oss. 
Jag hoppas på att jag mår någorlunda bra imorgon .. jag vill ju så gärna hinna ta med Isolde till Liseberg innan dem stänger. Och det känns som om imorgon så är det sista dagen jag kan ta med henne dit eftersom jag börjar jobba igen på måndag. 

Vi får hoppas på det bästa helt enkelt ! ;)

Dagens bilder:


Letar efter Frej!

Haha min lilla groda <3

Min syster och Isolde

Visar maten i munnen ?!

<3<3<3





Haj haj !




Låter bilderna tala för sig själva =) Richard köpte hem mys till ikväll och så lite gott som man var sugen på så snart är det läggdags för fröken Isolde och mys och gott för oss ! Det behöver man när man har surat på varandra =P

Ha det underbart !




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback