> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jul

Kommentarer (0)

2010-12-27 @ 19:06:18

Hej hej mina gottegrisar !

Hur står det till med er idag då ? Här är det bra .. förutom att min lilla Isolde är sjuk och har feber ! Stackars min bebis! Hur var eran julafton ? Min var perfekt ! Vi åt en jätte god och mysig julbord uppe hos mina föräldrar och sedan blev det julklapps utdelning =) Jag blev väldigt nöjd med mina presenter måste jag säga ! Jag fick en epilator, guld ring, underkläder, tights av Richard och av mamma så blev det parfym från Naomi Campell med bodylotion och dusch kräm till . En jätte söt väska som jag hade önskat mig . Av min syster så fick vi ett badrumsdrapperi, hand dukar, köksdukar m.m.

Tänkte dela med mig lite bilder :















Från Zlatan Ibrahimovic till Isolde ! <3 Häftigt att dem skickade bebis kläder och med hans autograf på =) Snällt



I dessa små silverfärgade "plånböcker" ligger det ett halsband och ett par örhänge och i den andra så är den full med hårklämmor =) <3





Hon fick även en docka som skrattar när man trycker på hennes mage, pengar, ett par pax skor och två kläningar =) Tack för alla fina presenter som vi fick <3

Här kommer bilder på själva julafton =)






































Jul del 2 hemma hos oss :







Det var alla bilder som jag hade på min dator från julafton =)

Från Richards familj så fick jag en digitalfotoram, skål , glas som hans faster målade till oss =) plus en massa annat !
Vi var snälla iår helt enkelt ! ;) haha skojar.

Ni får ha det så bra mina små troll ! Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och sedan så är det sängen som kallar ! Känner att jag håller på att bli förkyld igen ?! Isolde tar med sig alla bakterier från dagis .. nåja !

Ha en underbar kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback