> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Isolde och jag <3

Kommentarer (0)

2010-12-03 @ 13:13:33

Hej hej !

Hur är det med er mina små älsklingar ? Här är det helt okej förutom att jag inte sov ett piss inatt..
Och det har med att göra med en ond människa som jag tack gode gud har uteslutat från mitt liv. Det är inget som jag vill ta här på min blogg eftersom dem flesta skulle tappa hakan ! Jag förstår bara inte hur en 60årig kan vara så barnslig och som inte kan hålla sin mun stängd ??! Aya men det är inte jag som förlorar något på det utan hon..

Hur som helst så är min jul planerad =) Jag ska fira det med mina föräldrar och min syster och henns pojkvän som också kommer att vara där .. Kuligt ! =)
Isolde sitter här och äter lunch med mig och bråkar med sin mat haha hon är så himla söt ! =)

Dagens bild :

Isolde leker i sitt rum =)


Idag så ska jag träffa min lillebror och äta pizza här i kärra haha har saknat deras goa pizza med deras goa feta ost på :D Innerst innerst så är jag ju en riktig tjockis .
Richard ska hämta upp Isoldes pulka idag och så ska jag ta med henne ut på en liten tur =) Jag hade tänkt att julpynta idag också. Iår så blir det plast gran en vit en :D Förra året så fick Ricky välja och då köpte han en riktig gran men nu när Isolde kan gå är det nog inte så bra... för då skulle det nog ligga barr över hela huset !

Jag måste ta upp Isolde till mina föräldrar också i veckan .. hon har ju saknat så mkt Frej! Varje gång hon pratar i telefon med sin mormor så blir hennes ögon så stora när mamma nämner Frej =) Min lilla smarta bebis då !

Aya ni får ha det bra och frys inte fast ute någonstans ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback