> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

<3

Kommentarer (0)

2010-12-04 @ 21:13:12

God dag kväll på er !

Här sitter lilla jag mätt och belåten haha =) Jag var uppe hos mina föräldrar med Isolde och vi åt julmiddag ..MUMS! Pappa körde hem oss för en stund sen bara. Åt precis krabbfish med en massa citron saft på.. gud vad gott det är med skaldjur !
Mamma hade gjort det jätte fint hemma med en massa små tomtar och fina julpynt. Isolde bara satt och kollade på granen och alla kulor . Hon blev så glad över att se Frej också haha hon klappade honom jätte mycket och böjde sig ner och "pratade" med Frej haha min lilla gullunge ! Mamma fick en massa pussar av Isolde också .. hon är så snäll mot mina föräldrar och man ser i både mammas och pappas ögon hur mycket dem älskar sitt barn barn och hur rörda dem blir av allt som hon gör . Idag så dansade hon jätte mycket för min pappa haha... min lilla flicka börjar bli stor :P

Dagens bilder:





Aja mina små vänner nu får jag ta och lägga mig ska upp tidigt och jobba imorgon ! =)

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback