> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndag

Kommentarer (0)

2010-12-05 @ 18:29:25

Tja tja !

Hur är det med er ? Här är det underbart ! =) Idag så har jag jobbat från 7:30-15:30 i hemtjänsten något som kanske inte var så där jätte kul med tanken på att det har snöat så mycket .. så jag fick skutta mig fram till allas hem haha :P Jag ska jobba imorgon också och då ska jag även lämna och hämta Isolde från dagiset. Hon har nog saknat sina små kompisar välldigt mycket ! =) När vi gick förbi hennes dagis för att prata med hennes fröken om att hon skulle börja dagis igen nu på måndag så blev Isolde jätte arg och ledsen över att jag inte lämnade henne där haha .. Aja men imorgon så kommer hon iaf träffa alla barnen och så kommer hon  kunna leka av sig ordentligt! Hur som helst när jag kom hem efter mitt jobb så hade Ricky lagat rostbiff med koktpotatis till .. det var jätte gott ! Och sedan så gick han och hämtade all julpynt från vår källare så började vi sätta upp allting =) Sedan så blev det en liten städning för min del och nu sitter vi här i vardagsrummet med lite mys <3

Dagens bilder:


En glad Isolde =)






Isolde pratade med min mamma precis i Telefon och mamma frågade vart LA NARIS var ? = Vart näsan är ? Och så pekade hon på sin näsa och sa naris =) Grymt hur barn kan lära sig två språk samtidigt! Och nu så sitter hon och matar mig med ostbågar.. hon är allt för snäll min lilla flicka =) Fram tills hon blir trött och får sina utbrott då :P

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och förbereda allt inför morgondagen =)

Ha det underbart och kör försiktigt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback