> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

<3

Kommentarer (0)

2010-02-25 @ 19:53:20

Hej hej!

Idag så har jag bara varit hemma. Har känt mig allmänt trött och så när man kollar ut genom fönstret så blir man inte direkt sugen på att göra något. Hoppas all snö tar slut snart.. står inte ut mer !
Idag så har Isolde fått "leka" med maten (har läst att det är bra att låta bebisen känna på maten så att dem känner konsistensen osv. ) och sedan så fick hon bada =) Hon lekte en massa i badkaret och ville inte gå upp ! Haha så söt !
Bilder från idag :

Vilken röra då!

Så skönt!

En liten badandes Isolde =)

Isolde

Drycker sin mellanmål som blev smoothie av jordgubb/bannan/äpple


Har betalat alla räkningar idag det känns skönt att det är gjort nu! Den 3/3 har Alice i underlandet premiär den vill jag verkligen gå och se! Fast jag vill bara se den i 3D annars är det inte kul ju :P Imorgon ska jag fika med en kompis inne i stan då ska jag försöka hitta lite underdelar till Isolde. Nu har jag inte så mycket mer att berätta.
Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback