> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ballong

Kommentarer (0)

2010-02-17 @ 20:37:11

Hej hej!

Idag så känner jag mig jätte duktig! =) Har tvättat en massa och så har jag hängt upp 2speglar och två gardinstångar osv.
Sedan så var jag uppe hos mina föräldrar och vi åt en jätte god rätt som mamma lagade . Det var torsk med en jätte god sås och potatis till och en massa sallad så klart . Mamma och pappa är så söta dem hade köpt en massa med Isoldes favorit smoothie till henne. Hon känner igen paketet så hon blev JÄTTE glad och började lee en massa och klappade händerna. Jag har även försökt att lära Isolde alfabetet idag hahaha..
Jag har precis lagat rostbiff med ris och rosépeppar sås till =) Nu får Richard skynda sig hem tycker jag ..
Aja en liten flicka med en grön ballong kallar nu =) Nu är det dags för en massa mjölk och en godnatt sömn.
Önska mig lycka till med "vaggningen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback