> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Bluebox

Kommentarer (0)

2010-02-18 @ 13:37:00

Hej igen !

Nu ligger mina två älsklingar och sover. Jag kunde tyvärr inte somna så jag har surfat runt lite. Jag beställde hem två saker från bluebox.se
Detta blev det :
En bok som handlar om mig och Richard. (Kärleksbok där man skriver i hur man träffades och klistrar fast bilder osv.) Gulligt va ? =)
Och så blev det rosenblad till badet!
Känner mig romantisk idag hahaha.
Dem kommer antagligen komma fram på måndag . Hade tänkt att planera en fin helg med en god middag kanske ett glas vin ? Och en massa godis och gott! Vi ska ju till bio också hade vi tänkt oss =) Vi var så trötta på alla hjärtans dag så vi får ta igen och göra något mysigt tillsammans till helgen. Längtar tills boken kommer fram så att jag kan börja fylla i den och greja! =) Sedan ska jag ge den i present till Richard med en choklad ask.
(Marie du får inte säga något till Richard haha det ska bli en liten överraskning!)
Jag blev kär i två grejer också på köpet :(
Dessa två ur gulliga mys grejer!
Värme sockor. Man kan lägga in dem i mikron så att dem blir varma och värmer än =) Perfekt till detta kalla landet..
Och så en URGULLIG värme dyna !!
Hur gulliga va inte dem då ?

Men jag beställde ej hem dessa. Måste vara en sparsam flicka framöver haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback