> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ensam

Kommentarer (0)

2010-02-25 @ 00:20:46

Hej hej igen!
Nu sitter jag här med all mys kvar typ helt ensam :P Hade köpt med mig Macdonalds så Richard blev proppmätt direkt! Men det är iförsig bra då kan vi spara det tills imorgon istället =) Vi måste försöka dra ner på all skräpmat alltså men det är ju så himla gott!! Cola är ju absolut min favorit läsk! Richard blev dock inte så där jätte glad för Clerins for men krämen som jag köpte till han =( hahaha han tyckte att det var så himla onödigt! Men man måste ju ta hand om sig själv ju?! Spelar ingen roll om man är tjej eller kille . Och jag köpte ju lösögonfransar till mig . Haha så kul har aldrig testat det innan. Hon från affären tyckte att jag och min syster va lite knepiga eftersom hon tyckte att vi verkligen inte behövde det. Men det är ju en kul grej man måste ju testa det så klart :P
Nu låter jag säkert jätte fåfäng haha men jag tycker faktist att alla måste ta hand om sig själva inte för andras skull så klart utan för ens egna. Man mår ju mycket bättre efter tex en ansiktsmask eller ?
Jaja alla får ju tycka vad dem vill .
"Över till lite viktigare grejer nu".. Jag väntar på att mitt gym ska hitta en instruktör till mammaträningen. Man tränar med sina bebisar/barn. Tyckte att det verkade som en toppen ide verkligen! Jag ska vänta tills snön går bort så ska jag börja med min träning. Satsar på magrutor till sommarn ;) Bara för jag skrev det så måste jag få det nu . Annars ljuger man ju..
Kommer ihåg när jag gick i fotboll då jag spelade i Gais då hade jag magrutor. Men det var ju för 5-6år sen...
Tiden går väldigt snabbt tycker jag!

En liten hälsning till min mor =) Hon har varit sjuk i 2dar nu Krya på dej mi viejita <3  
Juste glömde berätta också att jag åkte förbi mitt gym idag och så funderar jag VÄLDIGT starkt på att börja i MMA. ÄLSKAR kampsporter verkligen ! Men man tränar med killar :S Gillar verkligen inte att träna med killar när det gäller kampsporter! Kommer ihåg när jag gick i boxning då skulle dem väll försöka impa på tjejerna eller nått men dem slog JÄTTE hårt!! Jag FLÖG iväg en gång utan att skämta ! haha fast jag är ju liten i kroppen men ändå det är ju träningen inte nu ska vi bevisa vem som är starkast! Och alla spänisar som sitter framför spegeln och tränar dem är ju nog roligast haha.
Finns väldigt konstiga människor
Avslutar på en bild med mitt allt:
Dröm sött alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback