> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (1)

2010-02-23 @ 01:55:06

Hej hej !
Idag så har jag haft en jätte trevlig dag! =) Jag har varit uppe hos mina föräldrar och så var min syster där också. Jag lämnade Isolde hos mamma och sedan så gick jag till Tandläkaren. Jag hade inga karies :D Duktig jag är då! haha . Men eftersom jag hade en sån jobbig graviditet att jag kräktes ända fram till Isolde kom till världen så var min emalj jätte dålig ! :( Så jag måste dit igen i slutet av maj då ska dem lägga något slags medel runt alla mina tänder osv så slipper jag få ilningar i tänderna :D Hurra för det ! Dock så får jag ABSOLUT inte dricka Cola. Jag älskar tyvärr Coca-cola mer än mina tänder. Men jag ska försöka iaf att inte drycka det så mycket :(
Bilder från idag :

Min vackra och unga mamma!:)

Isolde och Frej


Den stolen som Isolde sitter på har min mamma låtit en hantverkare göra åt Isolde. Och nu när Isolde kan sitta och krypa osv så kryper hon alltid till den. Mamma kan ju allt om barn hon har ju uppfostrar oss 4 =) Mycket Kärlek till den underbaraste och starkaste kvinnan jag känner :
Min bästa vän <3

Kolla vad jag och Richard har har mumsat på :
Från Bosse och Marie, så himla gulliga!

Idag har jag och mamma pratat om dopet , vi har också surfat runt och kollat på dopklänningar. Och vi har valt Isoldes klänning =) Så mamma ska beställa den nu i veckan. Vi ska försöka hitta något slags gullig diadem till bebisar som passar till klänningen. Om ni vet vart man kan hitta sådana saker så är vi tacksamma för hjälp!
Juste !! Höll på att glömma att berätta en sak. Jag har nog aldrig känt mig så stolt som idag! haha helt seriöst.
Isolde låg på magen och hon tog sig upp och stog upp själv med hjälp av soffbordet och snodde en sur ahlgrens bil! Så himla söt! Jag tog genast ifrån henne godiset men som belöning så fick hon 2 ahlgrens bilar i hennes grej som mamma köpte till henne. Det är ett slags nät påse som man kan tex lägga i en bit äpple och så kan bebisen som håller på att få tänder äta enkelt utan att hon/han kvävs. Smarta grejer ;)
Nu ska jag ta och nanna kudde! Är oerhört trött.
Sov gott alla!

Kommentarer

Postat av: Tamara

Vad duktig hon är lilla isolde! På backaplan du vet där dom har en galleria vid change o de affärerna, finns en pytteliten affär som heter nids 4 kids där har dom massor med dop kläningar o antagligen diadem o sånt :D

2010-02-23 @ 11:49:05
URL: http://vasc0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback