> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredags mys igen =)

Kommentarer (0)

2010-02-06 @ 00:08:50

Hej hej !

Idag så fick jag sova ut ordentligt! Sedan så åkte vi och lämnade Isoldes stol på babyproffsen. Idag så åt jag till lunch lax med ostsås och potatis till .. det var så himla gott! Får passa på att äta fisk när Richard är på jobbet =) Han hatar ju allt från havet. Tokig pojk..
Jag och Isolde åkte till Ica och handlade hem lite fredags mys och hennes favorit smoothies som hon verkligen bara slukar i sig den jätte snabbt!
Min glada flicka <3

Usch imorgon så kommer bygg killarna klockan 9 =/ Måste försöka få i mig lite sömn nu . Måste även köpa tapeter imorgon :( Orkar inte! haha
Sov gott alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback