> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Buhu

Kommentarer (0)

2010-02-01 @ 19:27:12

Hej hej!

Har råkat försovit mig =( Och vi har ingen ström här hemma .. vet inte vad som har hänt :S Tråkigt.. kan varken ladda mobilen eller kolla på tv. Jag och Isolde missade Rim och Rams idag =( Min klocka ringde inte . Aja hur som helst så ska vi träffa min syster om en timma ungefär och åka in till stan och kolla om vi hittar något kul. Här är min prinsessa nyvaken och glad som alltid:
<3

Pappa var lika snäll som vanligt och körde mig till en butik som heter little eskimå som ligger vid Lunden =) Jag köpte en 2-i-1 Lära gå stol.. Hon verkligen ÄLSKAR den! Hon går runt här i vardagsrumet och skriker TITTA! Nu börjar hon bli lite trött och hungrig så jag ska mata henne och vagga henne =) Jag har fan tappat bort min kamera sladd =( =( Hittar den inte.. men tog en bild på henne i sin nya läragåstol med min mobil så jag lägger upp den sen =)

Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback