> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

God natt !

Kommentarer (0)

2010-02-09 @ 02:38:29

Hej hej igen !

Jag har lekt jätte mycket med Isolde idag. Vi har gått en massa steg och sjungit en massa. Hon älskar en spansk låt som handlar om händer "Las manitos".. haha hon är så söt =)
Åh jag och Richard ska spara en liten slant till att bygga en altan så att den är klar till sommarn. Vi ska även försöka resa iår =D I November får det bli då. Thailand här kommer vi =)
Så nu får vi hålla tummarna så att min svärmor Marie fixar billiga biljetter ;) haha.
Jag gör alltid samma misstag att köpa dem här smaklösa drycker :
När jag ser dem så tror jag jämt att jag är en fröken nyttig. Jag försöker iaf =)


Jag har ännu inte kunnat somna. Jag har VÄRLDENS huvudvärk :/ Sån där jobbig huvudvärk att när man rör på huvudet så känns det som om hjärnan får ont hahaha ni fattar vad jag menar =)
Ska försöka sova iaf.
God natt alla söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback