> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Helt slut

Kommentarer (0)

2010-02-05 @ 01:11:51

Hej hej !
Idag så har jag varit på öppna förskolan. Jag avslutade två tavlor så jag ska hämta dem nästa vecka hade jag tänkt mig. Vi var även med på sångstunden något som Isolde tyckte att det var jätte kul! Vi sjöng och dansade omkring :P
Sedan så åkte vi till Bauhaus och köpte en vikdörr som vi ska ha i vårat rum. Imorgon måste vi åka och köpa fler material och på lördag så ska vi åka och köpa tapeter! Känner mig ganska slutkörd och stressad på nått sätt. Det känns som om jag har så mycket att tänka på nu när vi ska börja renovera. Jag lyckades med att vagga Isolde  precis som tur är så strax ska jag sätta mig ner i soffan och varva ner!
När Richard kom hem från sitt jobb idag så väntade jag med hemma gjord potatismos, oxfilé och bearnaise sås.. det var jätte gott ! Man glömmer av att äta ibland när man har det lite stressigt så nu har jag börjat med att laga mat på kvällen=) Här är lite bilder från min födelsedag som jag hittade precis :







"Torta de Miloja" .. Världens goaste!

Jag och mitt allt!<3




Måste ladda upp nu inför en ny dag =)

God natt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback