> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lek och buslandet

Kommentarer (1)

2010-02-19 @ 19:28:04

Hej hej !

Idag så har jag varit på lek och buslandet med en tjejkompis som heter Tamara och hennes söta dotter som heter Olivia =) Vi tog en liten fika sedan och så fick barnen fortsätta att leka . Isolde var tyvärr inte så aktiv idag men det beror nog på att hon var så nyfiken på allting. Hon hade aldrig varit där innan så hon kollade runt en massa bara.
Bilder från idag :

En liten dvärg med en jätte haha..
Mammas hjärta!
haha så söta !
Min älskling!
haha Isolde och Olivia!
Jag och Isolde
Olivia och Tamara
En liten söt prinsessa snor min Kamera haha !
Sen kom Richard i slutet !
Isolde och Richard
2 Sötisar
Wieee haha
Älsklingar <3


Isoldes nappar har försvunnit. ALLIHOPA! Så jag åkte förbi ICA och handlade hem lite mys till ikväll och så två nappar då. Nu ska jag ta något litet för att äta..
Kram på er alla!

Kommentarer

Postat av: tamara

Haha vad rolig jag ser ut på den bilden när vi gick i den stora grejen :D men för övrigt e bilderna jätte fina =)

2010-02-20 @ 19:29:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback