> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Naturkatastrofer

Kommentarer (0)

2010-02-27 @ 11:46:58

Hej hej!

Herregud inatt vid 3-tiden (chilensk tid) så var det en jätte stark jordbävning i Chile. Jag verkligen hoppas att allt är okej med min familj. Mina föräldrar har försökt att ringa som galningar men det finns strömavbrott där nere så samtalen kommer inte fram. Det fanns varningar för en tsunami också men enligt den chilenska kanalen så finns det inga risker för tillfället.
Står i dagens :
http://www.dn.se/nyheter/varlden/kraftig-jordbavning-utanfor-chile-1.1053150
Ber en bön att alla mår bra och att inget har hänt min familj eller resten av befolkningen. 16 personer har avlidit en så länge och vi hoppas att inte siffrorna stiger!

I samband till denna jordbävning så blev det en jordbävning i Japan också massa styrka till Japan också!
Synd att det ska finnas naturkatastrofer. Signal till oss människor?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback