> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Öppnaförskolan

Kommentarer (0)

2010-02-26 @ 18:36:21

Hej hej!

Inatt så sov jag bara fyra timmar känner mig dum i huvudet och seg. Isolde vaknade vid halv två på morgonen och var uppe till halv 5. Sedan så vaknade hon 8 på morgonen :( Hon brukar alltid sova hela natten.. det var lite skumt.
Hur som helst så gick vi till öppna förskolan idag och så tog jag hem mina två tavlor =) Gjorde en kylskåpsmagnet också en liten ängel blev det. Idag så var både mormor och farmor med och Isolde var jätte glad och lekte med andra barn som snodde hennes leksaker :(. haha
Sedan så åkte jag och mamma in till stan och så åt vi på Slim Food . Idag så blev det en egen komponerad sallad =)
Idag så blev Isolde 9månader också så hon fick en overall av farmor och av min mamma så fick hon en fifi docka och en rosa fifi telefon. Haha hon har lekt med telefonen hela dagen och nu så somnade hon med sin fifi, gulligt va?
Av mig och Richard så fick hon en ratt till sin barnvagn och den tyckte hon var HUR KUL SOM HELST =)
Bilder från idag:

Isolde med sin nya jordgubbsmössa

Hittade dessa söta saker på hm




Aja nu ska jag försöka sova en halvtimma =)
Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback